Thursday 6 November 2008

Guest entry

hari ni spesel sket sbb post kali ni adalah berteraskan posting yang ditulis oleh salah seorang peminat tegar aku. sbb dia dgn tegas nye tlah mendesak aku nak tulis satu entry, so kali ini aku pakai guest entry saja. guest kite ini ialah Auntie Dalin

Ucapan alu-aluan beralkali

I’d like to say thanks to budak tot kerana bagi jugak aku buat entry sempena perasmian blog baru ni. Setelah lama berfikir… dalam 2 minit kot… tot telah guna nama gyler. Sangat sesuai dengan tot. Dan aku jugak sangat setuju dgn tajuk alkali tu. Sebabnye alkali ni tanpa kita tau dapat menjadi sangat menarik dan gebu. Betapa hebatnye alkali. Jangan memain. Sebenarnye gambar header tu berkait rapat dengan alkali. Tapi kena piker secara mendalam sikit. Kalau pikir on the surface je memang susah sikit. Ok lah jugak layout nye.

Aku harap tot akan rajin la mengupdatekan blog ni… bukan macam blog lama yang sudah usang ditelan zaman tu. Dan aku harap jugak… jangan la anak aku tengok aku baca blog ko. Sebab ko dah warning akan ade mende2 tak senonoh kan.

Nasib baik bm ko macam taraf aku je… jadi aku senang nak baca. Syabas aku ucapkan. Ade apa2 masalah silalah hubungi saya. Walaupun kita jauh di mata… dekat di tepon dan ym.

-Auntie Dalin-
ulasan dari aku
cis, mentang2 la BM aku dapat A2 je time spm, ko memperkotak-katikkan bm aku dan membandingkan BM aku dgn ko yang tk penah guna BM dlm kehidupan seharian. tapi takpe aku ttp bsyukur BM aku dpt A2. sib baik pendidikan islam aku dpt A1, kalau dpt A2 malu gak aku. kahkah.

korang sume jgn risau. blog kali ini akan rajin diapdet, seperti mana aku tlah janjikan dalam misi dan visi blog aku. tgk, siap hapdet hari2 lagi tuh, power tak power la. haha.

aku rasa mesti dah ramai dah tertanya2 nih, ape kaitan alkali dan asid pekat dlm penamaan blog aku, so utk tidak mengecewakan mereka2 yang tertanya2 itu, nnti la esok aku cerita okeh?
saspeng lagi kan? tungguuuuuu.....

No comments: