Monday 19 January 2009

My first love story

berdasarkan tajuk di atas, itulah yang aku nak bincang dan ceritakan dlm entry kali ini. kisah mengenai first love aku. mcm mana aku jumpa dia, dan siapakah orang itu. haha. jadahnye aku nak citer pasal first love aku, takde keje sgt dah kot. aku sebenarnye mengalami satu masalah yang begitu mendatangkan efek kepada depresi hidup aku.

smlm aku cuba donlod citer the mentalist episod no13 pakai akaun rapidshare aku, skali takleh plak. aku nak login akaun aku dia kata password aku salah, padahal aku mmg sgt la kompem mmg itu akaun aku. ok lah takpe, aku pon cuba la retrieve pword, masukkan address emel aku, skali dia kata akaun aku doesnt exist, pala juboq apa RS nih. nak kata expired 29hb ni baru expire, bila aku antar repot, dia bagi aku tiket, kata tgh bz nnti baru dia baca komplen aku. kimak btol staff RS nih. skang ni still no reply

so skang nih aku tpaksa la mdonlod series2 baru pakai torrent je. torrent ni mcm kurang bes la sket sbb kalau barang2 panas ni seeder tak ramai, slow la sket. tu yg aku mls tu. hari ni dahla ade episod baru gossip girl, cmna aku nak donlod laju2 ni wehhhhhhhhhh. waddaheng btol la.

3 comments:

Anonymous said...

cisss..

org smangat nak bce psl 1st love dia

:P

neko tachi said...

ko beli kat agen ke?
kalo ko beli kat agen byk kes camni
ko kene kenceng lah tu

totti 10 said...

aku beli pakai paypal lah
pew pew pew