Sunday 11 January 2009

Drama review-how i met your mother

sapa dah tgk citer "definitely, maybe"? haaa bih kurang begitu lah criter dia. cuma filem "definitely maybe" tu mcm byk sdey2, kurang lawak2 spastik. kalau HIMYM plak lebih byk kepada lawak2 spastik pecah perut. so far ialaah komedi series yg paling lawak pada aku.

aku akan senaraikan dua char feveret aku bagi stiap drama series yang aku suka. sbb ape char dlm sesuatu citer tu penting? sbb kadang2 ade certain2 case korang bukan nak tgk citer tu sbb nak tau citer tuh, tapi lebih kepada nak tgk char tuh. contoh paling dekat ialah serena vander woodsen. oh serena :x hehehehe. watak utama dlm series ni aku rasa ialah ted mosby n robin scherbatsky.

tapi watak feveret aku ialah barney stinson n robin scherbatsky. barney dlm citer nih lawak giler babis. legendary womanizer, hook up master. mcm2 skill dia nak hook up yang buleh buat korang tgelak tak hengat dunia. robin plak aku pon malas la nak ckp, msti lah sbb hot, lawa, seksi, cumel, aaaaa pandai2 la. dia juga seorang yg leggy spt yang korang leh tgk dlm gmba. hemhemehmeh.

rating utk series ni kalau 5bintang ialah markah penuh, aku bagi 5bintang
rating 5/5
must watch
:D

adios amigos

4 comments:

Anonymous said...

aku suke gile bab tgk HIMYM. and robin n barney character fav gak! tak sbr nk tggu episod terbaru XD

Anonymous said...

ni yg nk kene tgk ni haha

ezza erisa said...

aku pun amat suka citer neh..
gila la tak pernah aku tgk citer komedi yg boleh buat aku tergelak-gelak sampai camni

sama ah..barney watak feberet..siap aku tgk wikipedia tuk barney lagi..pasal watak dia ni misteri..kalu org tanya dia keje apa je...dia mesti jawab 'oh please...'

ada je mende2 bodo dia buat....

totti 10 said...

hahaha
derang saje je buat barney ni mcm keje ade kaitan sumthing very illegal. mana taknye umah siap ade tv 100inci sume.

pastu keje usap cuban cigar je.
cuban cigar illegal di US :D