Monday 4 May 2009

Hiroshima taikai -prolog-

smlm tournament bola sepak di hiroshima, bandar yg dibom 64 tahun dahulu. kesan radioaktif dia ade ke tak aku tak sure, sbb aku lupe nak bawak spektrometer aku bersama time tuh. disebabkan taikai hiroshima ni event dia tlalu la byk, dan rase mcm byk nak diceritakan, aku mungkin akan buat byk entry for this event la kan. mcm kronologi la kire. keren giler beb. siap sambung2. nnti bila dah glemer lagi sket blog ni mungkin jugak aku akan buat filem pasal event ini.

lagi satu sbb nye aku nak buat sambung2 sbb nye gmba2 yg bkenaan dgn entry2 event kali ni byk bsepah2 kat kamera orang lain. derang plak skang tgh bjalan2 lagi sbb cuti smpai ari rabu kan. so aku kne lah tggu dulu dpt gmba dari semua pihak bkenaan, bila dah ade gmba yg complete baru lah buleh teros menulis segala2nye mengenai taikai kali ini

dengan itu saya menjanjikan rakan2 siri2 entry yang menarik dan bermanfaat utk rakan2 baca dalam beberapa hari(mggu) saja lagi. siapakah messi? siapakah yg paling perform dlm tournament itu? sapa yg paling underperform? sape yg plg macho dan ensem di sana? sapa plg gemuk? sapa yg bawak keter paling chill?sama2 kite nanti kannye dengan penuh debaran. sekian

No comments: