Monday 21 February 2011

Nafas baru untuk blog saya

aiseymen saya dah nak grad la pulak. tak sangka dah nak 4tahun aku duduk di bumi penjajah nih. kejab je masa berlalu kan. Thesis dah hantar minggu lepas, presentation pulak baru tadi setel, so skang nih aku pon menulis dengan under assumption yang professor aku akan bagi aku lulus la research ni tanpa sebarang masalah hendaknyeeee.....

setelah lebih setahun juga aku tak hapdet blog aku nih, aku nak start balik menulis blog lah aku rase, tapi kali ni aku nak memberi satu nafas baru utk blog aku, memandangkan aku dah pon nak menamatkan phase sebagai seorang pelajar, skang dah nak bekerja pulak, so aku nak buat belog yang lebih informatif, lebih berwawasan dan bertujuan. diantara langkah2 untuk menuju ke arah itu ialah aku kene mula menggunakan perkataan dan bahasa yang lebih bagus. "bahasa yang formal melambangkan keperibadian yang tinggi" - Mr Muhammad Annizam.

bila blog aku dah penuh dengan info2 yang berguna dan gambar2 menarik nnti buleh la aku jadik macam blogger2 yang glemer tuh. bes giler tak payah jadik artis pon orang buleh kenal jugak. aku tgk blogger2 yang glemer tuh blog dia letak gambar2 aiskrim and kek pon ramai gak orang komen. mungkin sebab dia lawa kot sng la nak dpt follower.

aku mula2 sebenarnye dah lupa password blog aku nih, tadi dekat 10 kali aku try password dia, dengan login email pon kau lupe sebenarnye, memang giler berkarat. So mula2 aku cadang nak buat blog baru je. aku nak buat title dia "V for Vanadium". mmg macam chill jugak la bunyik dia sebab aku buat research pasal vanadium. hahaha. oklah peace out, aku nak tgk citer judge dredd.

*p/s asal takleh tukar font post nih. lame gylerrr

3 comments:

Miss Anis. said...

Gelabah la abang nih.
Jangan jadi blog gosip dah.
Haha

NanieMon said...

gylerlahhhh. haha!

nana said...

welkam bek darling~ ;p